loading
  • Optimizuota aerodinamika: klasėje mažiausias pasipriešinimo koeficientas – 0,29.
  • Aktyvi oro sklendė, lygus dugnas ir oro aptakas ant stogo.  
  • Dėl efektyvios aerodinamikos sumažėjo degalų sąnaudos ir tarša.

Naujojo „Opel Corsa” aerodinamika: mažesnė tarša ir didesnis efektyvumasNedidelis automobilis iš Riuselsheimo pasižymi puikia aerodinamika ir mažu – 0,29 pasipriešinimo koeficientu. Lyginant su pirmtaku, dabartinio automobilio priekis yra dar mažesnis – 2,13 m2, todėl naujasis „Corsa“ yra vienas aerodinamiškiausių savo klasėje ir atitinka naujus „Euro 6d” taršos standartus.

Pasaulinės tendencijos mažinat anglies dvideginio išmetimą tampa aktualios ir klientams, todėl puiki aerodinamika automobilių gamintojams yra vienas iš pagrindinių iššūkių. Nedidelis pasipriešinimo koeficientas užtikrina „Corsa“ mažesnes degalų sąnaudas ir taršą. Naujasis „Corsa“ turi oro aptaką gale ant stogo, kuris efektyviai mažina turbulenciją automobilio gale. Aktyvi oro sklendė priekyje, kuri automatiškai atsidaro ar užsidaro atsižvelgiant į važiavimo, sumažina automobilio pasipriešinimą. Anksčiau ši technologija buvo taikoma tik prabangesnės klasės automobiliuose. Uždaryta oro sklendė nukreipia vėjo srautą į automobilio šonus ir automatiškai atsidaro, kai reikia vėsinti variklį, priklausomai nuo variklio aušinimo skysčio temperatūros ir darbo. Pavyzdžiui, važiuojant į kalną ar miesto kamščiuose, oro sklendė bus atidaryta, o keliaujant greitkeliu, automatiškai užsidarys ir efektyviai nukreips vėjo srautą į šonus.  

 Šeštos kartos „Opel Corsa“ debiutuos tarptautinėje automobilių parodoje, Frankfurte, 2019 rugsėjo 1-22 dienomis.

į puslapio viršų